top of page

DOSTAVA I POVRAT ROBE

POLITIKA POVRATA

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke istu pregledati. Ukoliko pošiljka odnosno pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja kupac može odbiti primitak iste, a dostavna služba će istu vratiti Webshopu odnosno Društvu. 

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi:

– poštom na sljedeću adresu: AWAKE VISION d.o.o –  III Petruševec 1a, 10000 Zagreb, ili

– elektroničkom poštom na info@awake.hr

U slučaju opravdane reklamacije zbog oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe, ako kupac nije utjecao na oštećenje, neispravnost ili nedostatak robe, Društvo korisniku daje mogućnost za raskid Ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili pravo na zamjenu proizvoda.

U slučaju opravdane reklamacije, u rokovima određenim Zakonom o obveznim odnosima, Društvo snovi cjelokupan trošak zamjene proizvoda novim.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. Ukoliko je do reklamacije i posljedičnog vještačenja došlo prije isteka roka od 6 mjeseci od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja, neovisno o ishodu, snosi Društvo u cijelosti. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene i vještačenja proizvoda snosi Društvo, a u slučaju neopravdane reklamacije upućene nakon isteka roka od 6 mjeseci od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja snosi kupac. 

U slučaju nedostataka i neispravnosti proizvoda prema Članku 43. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima (nadalje: “ZOO”). Kod pregleda robe, sukladno članku 403. ZOO-a, kupac na daljinu u roku od 8 dana mora obavijestiti Društvo o vidljivim nedostatcima. Kod zajedničkog pregleda robe kupca i Društva, kupac je dužan odmah priopćiti svoje primjedbe. Ukoliko se kupac ne drži ovih rokova gubi pravo koje mu po osnovi pripada. Sukladno članku 410. ZOO-a kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Društvo može po svom izboru zahtijevati da: Društvo nedostatak ukloni, da mu preda drugu stvar bez nedostatka, zahtijevati snižavanje cijene, izjaviti da raskida ugovor. Ako je nedostatak neznatan kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju sva druga prava, uključujući i pravo na popravljanje štete. Prema članku 412. stavak 1. ZOO-a, kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Društvu naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Jamstvo za ispravnost proizvoda i servis

Za proizvode za koje se daje jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača izdaje se jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Jamstveni rok teče od dana izdavanja računa.

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.

Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije pokrivena jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurani su putem ovlaštenih servisa navedenih u jamstvenom listu.

POLITIKA POVRATA I RAZMJENE

Naša politika povrata i razmjene je osmišljena kako bi osigurala da naši kupci budu zadovoljni i sigurni prilikom kupovine. Stojimo iza svake kupovine koju obavite kod nas i želimo vam pružiti najbolje iskustvo.

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate mogućnost da ga vratite u roku od 14 dana od datuma kupovine. Proizvod mora biti neoštećen, nekorišten i u originalnom pakiranju kako bi bio prihvaćen za povrat. Troškove povrata snosi kupac.

U slučaju da ste dobili proizvod koji je oštećen ili ne odgovara opisu na našoj stranici, imate pravo na zamjenu proizvoda ili povrat novca. Molimo vas da nas odmah obavijestite o eventualnom problemu kako bismo mogli pružiti odgovarajuću podršku.

Važno je napomenuti da se pravo na povrat i zamjenu ne odnosi na proizvode koji su iskorišteni ili oštećeni uslijed nepravilnog korištenja. Također, proizvodi koji su kupljeni na rasprodaji ne podliježu povratu ili zamijeni.

Vaša sreća i zadovoljstvo su nam najvažniji, stoga radimo sve kako biste bili sigurni prilikom kupovine kod nas. Ukoliko imate dodatna pitanja ili nedoumice u vezi sa politikom povrata i razmjene, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo vam pomoći. Hvala vam što ste dio naše zajednice i što nam pružate povjerenje.

DOSTAVA ROBE

Narudžbe preko web trgovine šaljemo brzom poštom. Trošak dostave je 5,00 € za sve narudžbevrijednosti manje od 70,00 €. Za narudžbe čija vrijednost prelazi 70,00 € dostava je besplatna.
Dostava proizvoda naručenih putem web shopa vrši se dostavnom službom DPD-a, GLS-a i to na adresu koja je navedena prilikom online kupnje.
Naručeni proizvodi (koji su dostupni na lageru u trenutku narudžbe) bit će dostavljeni u roku od 1 do 6 radnih dana na adresu koja je navedena kao adresa isporuke.
Roba se slaže i otprema na uobičajen način. Sve eventualne reklamacije vezano za robu uništenu ili oštećenu u transportu kupac je dužan prilikom preuzimanja robe od našeg dostavljača na licu mjesta odmah utvrditi vidljiva vanjska oštećenja robe te istu ne preuzeti od dostavljača. Naknadne reklamacije neće se uvažavati.
*Trošak dostave pošiljaka koje su teže od 30 kg snosi kupac ovisno o težini i veličini paketa, sukladno cjeniku dostavne službe

bottom of page